خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود
سرخط خبرها

تسویه حساب معوقات حقوق بازنشستگان شروع شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | زمان اجرای همسان‌سازی با احکام جدید اعلام شد

  • کد خبر: ۲۳۰۸۲۳
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • ۶
تسویه حساب معوقات حقوق بازنشستگان شروع شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | زمان اجرای همسان‌سازی با احکام جدید اعلام شد
رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون، احکام همسان‌سازی ان‌شالله از خرداد ماه اجرا و البته معقوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از این نیز صولت مرتضوی، وزیر کار درباره تاریخ همسان سازی گفت: تاریخ آغاز اجرای برنامه هفتم، از اول فروردین ۱۴۰۳ است. هرگونه اصلاح در احکام بازنشستگان از اول فروردین اعمال خواهد شد.

وزیر کار درباره این موضوع گفته بود: همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند، آن اصلاحیه هم اصلاح شود، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این باره گفت: قرار است تا شهریور مطالبات مربوط به اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و البته در مرداد موضوع رتبه‌بندی معلمان و مطالبات فرهنگیان بازنشسته تعیین تکلیف و تسویه شود.

او در نهایت تاکید داشت: مطالباتی که گفته می‌شود همان مطالبات انباشته شده است که ما حتما پیگیری می‌کنیم. تصمیم دولت بر این است که مطالبات صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
دروغ می گن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
درعرض ۴۵ سال ۱۲تا۱۴ وزیرکارردبدل شده بهترازشریعتماری وبدترازصولت خان کسی راندیدم ایشان یا خودشان رابه کوچه علی چپ زدن یا سوادنداره یا میخوادخودشیرینی کنه اگاصولت جان زمین گرداست وزمستان میره روسیاهی مال زعاله
طالقانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
با سلام
عدالت اسلامی باید در کشور اجرایی شود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به پرداخت بیش از ۳۰ سال پرداخت حق بیمه و مالیات و سپری کردن عمر جوانی خود،باید حقوق با تورم سالانه متناسب باشد و همسان سازی حقوق باید اجرایی گردد
ناشناس
Germany
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
همش دروغه با این اضافه که دادید همون قبلیه رقم عوض شده کار قبل هم نمیتونه انجام بده
غلامحسین مقان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
از مجلس دوازدهم خواهشمندیم به فکر بازنشستها باشن
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
سلام باید فرقی بین حقوق کسی که با ۳۲سال سابقه باکسانی که با۲۰سال بازنشسته شدندباشه مانند ۱۰سال با۲۰سال
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->